Aankomst in Brisbane

31 oktober 2015 - Brisbane, Australië

Hoi allemaal!

Zoals jullie waarschijnlijk wel al hebben meegekregen ben ik zaterdag ochtend veilig na een lange vlucht geland in Brisbane! Hier werd ik opgewacht door de eigenaren van de studenten accommodatie waar ik verblijf en ben naar mijn kamer voor de komende zes maanden gebracht. Het is een mooi complex, met daarbij een zwembad en fitness ruimte :). Het ligt een kwartier van het centrum van Brisbane en op loopafstand van de supermarkt en een groot winkelcentrum. Bussen zijn ook makkelijk te bereiken. Een mooie locatie dus. De eerste dag heb ik niet veel gedaan. Ik heb kennis gemaakt met mijn huisgenoten, een Zweeds meisje en een Australische jongen, en heb de eerste boodschappen gedaan, maar vooral uitgerust! Op zondag ben ik met de vriend, die ook in Brisbane woont, van een goede vriendin van mij naar het winkelcentrum gegaan en heeft hij mij geholpen met het kopen van boodschappen en andere dingen voor mijn kamer. Maandag ben ik zelf de laatste dingen gaan halen en heb nu alle noodzakelijke spullen gekocht. Dinsdag ben ik dan eindelijk richting het centrum van Brisbane gegaan. Een teamgenootje van voetbal die bezig is met een rondreis door Australië en Nieuw-Zeeland was ook in de buurt van Brisbane dus zijn we samen naar de Lagoon, een groot aangelegd strand naast de rivier en in het centrum van Brisbane, gegaan en hebben we gezellig bijgekletst. Heerlijk in het zonnetje bij een temperatuur van 30 graden, wat is het leven toch zwaar ;)
Komende dagen ga ik de rest van het centrum bekijken en de toerist uithangen. Maandag begint mijn eerste dag van stage en dan gaat het echte leven beginnen.

Ik heb een Australisch nummer waarop ik te bereiken ben: 61 405465583

Mijn adres is: 1848 Logan Road, appartement 15C, Upper Mount Gravatt
                         Brisbane, QLD, Australia, 4122

Groetjes Suzanne

1. Inge:
    2 november 2015
    Ha Suus,

Fijn dat je heelhuids bent aangekomen. En natuurlijk ga ik je volgen!
    Wie weet kunnen we elkaar toch nog ergens een keer zien als we in de buurt zijn!
    Geniet er van,
    Dikke kus!!
  2. July Baggen:
    2 november 2015
    Fijn dat alles goed is gegaan en dat je al wat leuke contacten hebt gelegd. Ook heel fijn om je te volgen door je blog! Geniet ervan, Suus!