Welkom op mijn reisblog!

31 oktober 2015

1. Birgit:
    1 november 2015
    Hoi Suzan,

Wat leuk om jou op deze reis te gaan volgen! Zo genieten wij een beetje mee van Zon en Zee, heerlijk!
    het ziet er super uit, dat gaat vast wel goed komen daar! heel veel plezier en lieve groeten uit Beuningen van Loet en Birgit.
  2. Karina en Alfons:
    5 november 2015
    Dag Suzan,

Zo de eerste reisbelevenissen zijn achter de rug. Gelukkig dat alles goed is verlopen. Maar je bent dan ook niet over de Sinaiwoestijn gevlogen, Dacht ik.

Vooral Karina is erg benieuwd naar je avonturen down under. Dan gaat zij straks goed voorbereid naar het nog verder gelegen Nieuw-Zeeland met enkele zussen. De mannen blijven achter om op de boel te letten zoals jullie mooie caravan met zeil.

Wij hebben het druk met de zorg voor Marc. Hij heeft in het revalidatiecentrum geen wifi en kan dáár je avonturen niet volgen, maar wij brengen hem zo vaak als het kan naar zijn - nu redelijk opgeruimde - huis en tuin. Dan kan hij via zijn pc je wel en wee volgen.

Veel groeten,
    Karina en Alfons